Tuesday, April 14, 2009

:: Bile Aku Berkata-kata ::

Bile orang kata "Ya"
Aku kata "Tak!"

Bile orang kata "Jom.."
Aku kata "Nantilah.."

Bile orang kata "Apelah ko ni.."
Aku kata "Sukati akulah.."

Bile orang kata "Thanks"
Aku kata "That's my job"

Bile orang kata "Asal ko berubah eh?"
Aku kata " Saje je nak tukar stail..."

Bile orang kate "Bagus.."
Aku kate " Well... you know me..."

Bile orang kata "ade lagi?"
Aku kata " dah cukup-cukup lah tu.. banyak cantik nak lebey.."

Bile orang dah mule tak berkata-kata
Aku kata " Woiii!! Tido ke? Bangunlah..."


Wahaha.. Peace..

4 comments:

  1. ahaha...sempoi ar kaw ni..
    thanks follow me..
    yihaaa~!

    ReplyDelete
  2. bile org kate "sape nko?"
    aku kate "kau tanye lana!"
    hehe..

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. X bleyh blah.. nak aku jwb kan ke?? huhu..

    ReplyDelete

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂