Saturday, February 14, 2009

::Take a break yo!!::






Why? huhu.. merepek itu lebey baek dr serious. smalam aku chat kat ym. tapi bkn gne account aku la. gne acc eja. tu pun sbb kacaw2 die. die asek ilang je, aku join la. huhuhu~ ade sorg mamat ni, sapetah. aku da lpe da nama die. syok gax borak2 ngan die. tapi yang pasti aku bkan layan die ngan baek. huhuhu~ die panggil aku kasut. aku panggil die atok. hahaha.. ade ke patut die panggil aku kasut.. tapela.. ade kaitan gak. sbb gamba kat ym eja gamba kasut. hehe..


Merepek ngan die macam2 benda leyh jadi. klakar mmg xleyh ckp la. gado suda semestinye. huhu.. sian die. ganas sgt ke aku nih? akhirnya die mintak aku berdamai. hehe.. die kate kitorg cam palestin ngan israel. aiyaakk.. sampai camtu skali yea? hahahah..


agaknye aku mmg ganas kowt.. kat umah ni, mcm2 nama diorg panggil aku. Tapi ade satu nama ni mmg manjadi fevret diorg la. "LaNun" haha.. tu la nick name ku yg ke-2 kat umah sewa aku ni. Ni sume gara2 si fariha a.k.a Sapol, fa, n fafarina. Die la yang memandai-mandai panggel aku ngan nama tu. akhirnya 1 umah da ekot. hahaha.. Yang x bleyh blah nye, aritu waktu klas Marcom kat DSP, aku tejumpe 1 meja. kat atas meja tu tulis "Lanunisme".. Waahh!! x tahan.. Yeah!! lanunnisme melanda~ Wie(^-^) Muahaha!!

2 comments:

  1. Jarang dgr org panggey pompuan lanun...heheheh..but i did called my cousin bentayan(citer semerah padi ke apa,tak ingat dah,ada watak dlm tuh) eventhough she is she...heheheh..

    ReplyDelete
  2. kan.. Jarang kan.. Nak buat camne, membe da tag nickname tu. trime je la.. huhuhu..

    ReplyDelete

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂