Tuesday, February 3, 2009

Buku oh buku...


Salam.. huhuhu.. agak lame jugak aku x post ape2 kat blog nih. Rendu rasanya.. sumenye di sebabkan laptop ku yang agak mengong.. hihi.. tapela... banyak taw jasa laptop tu pd aku. Semalam, aku pulangkan novel2 yang dipinjam di library. hhmm.. aku sangat excited baca novel bi "You Had Me At Halo". Bagi aku, buku tu amat menarik. Kisah seorang perempuan yang sudah meninggal dunia lalu diberi peluang untuk membetulkan semula pandangan orang terhadap kematiannya. Dia disangka membunuh diri padahal dia telah dibunuh oleh kawannya. Dia akhirnya terpaksa "menumpang" dalam tubuh seorang lelaki yang juga menaruh perasaan terhadapnya sejak dulu lagi. satu demi satu kebenaran die tahu termasuklah kisah bakal tunang nya yang selama ni tidak mencintainya. Menarikkan?? Kesudahannya ape?? huhuhu.. ape kate korang sendiri yang baca buku tu.. X rugi taw.. aku sendiri bawak buku tu kehulu kehilir.. Coz the story is so exciting. So peeps, Baca taw.. jangan x baca...

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂