Saturday, February 14, 2009

::MowNink Sume~::



Salam~ Samat Pagy sume!! arini ari sabtu. awal2 lagi aku dah bangun. Knape? huhu.. mestila kne sbyg subuh.. pastu x rase cam nak teido balik. tu yang bukak blog nih. lame gler x post pape. sedangkan kwn2 tiap2 hary bukak blog msg2 n post mcm2. hmmm... tape lana.. rasenye cam banyak gak aku nak tulis arini.


Waktu aku tulis nih, bebudak umah sume tgh pengsan. diorunk x bangun lagi. penat kot.. x pn diorg tdo lambat malam td. Actually, smlm kitorg mmg tdo lambat. sbb celebrate beday eja. Bestnye eja,.. beday die same ngan hari Valentine day. Korunk yang rase2 cam kenal die, g la wish ye.. kek beday eja lagi besh.. sebab... ade aiskrim loo.. manyak tul makan smlm. rase cam nak lagi je... Thanks to my b sbb tlg beli kn kek tu.. huhu..(^_^)


Hari ni suppose kne habis kan baca internet marketing coz esk ade test 1. hmm.. ahad pn ade test kan?? layan jela~ bole ke abeskan baca arini? hmm.. hmm.. bole kot.. tapi tu pn kalaw aku x bkk n layan cite korea. wahaha.. tabley blah.. cite tu tanak plak cam lawak. aku ketawa sorg2 je. tp mmg feeling abes la~ romantik tol..


Arini giliran sape masak eh? huhu.. aku lupe la.. last week, aku , eja, fa, ngan mas yang masak. routate balik kah? atau giliran bilik fiza n mama. wahh!! kalaw diorunk masak arini, mesty sedap. Nyum~ nyum~

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂