Friday, May 21, 2010

Aku Mimpi Katak??? Eeeeuuuwww~

MyEm0.Com
Ye.. ye.. Entri saya kali ni berkenaan dgn mimpi. Okeh.. Mimpi, di terjemahkan oleh seseorang sebagai mainan tido. Ade jugak org kata mimpi itu mainan syaitan. Dan ade jugak sesetengah orang kata itu sebagai satu petunjuk. Tapi yang mana satu betul?

Malam td, walaupun dah x malam lagi because that was around pukul 1.55a.m, saya pn tido la.. ZzZ.. ZzZ... Bile masuk je dalam alam mimpi, owhhhh...... alangkah terkejutnye bila sy nampak katak. Owhh..Tidakk... KATAK!! Tolongla.. Mengapa katak? Itu salah satu haiwan yg saya geli selain dari siput. Berkali-kali menggosok mata walaupun waktu itu saya tido (maksudnya waktu sy dalam mimpi tu la). Owhh tuhan.. saya geli dengan katak. Sumpah! Kalaw mimpi ini hanya macam cerita Alice in Wonderland, itu takpela. Ataupun katak itu bakal bertukar menjadi seorang Putera Raja yang kacak dan hensem macam dalam cerita Princess and Frog, itu Asyik!! haha.. tapi bukan.. Ia seekor katak yang huduh.. ye.. macam katak di alam realiti. Maaf.. x sanggup nak upload gambar katak yang ori. Takut xdpt tido malam lg malam ini.

Si katak (Bukan gambar sebenar)
hahaha... kalaw ini, saya bawak tido pn xpe..
Malangnya... Katak itu bukan jadi seperti dlm cerita ini...

Saya berlari berkejar-kejaran untuk melarikan diri dari katak itu. Tapi masih jugak nak datang dekat.MyEm0.Com Adoiiyaaii.. Semput aku ko tau x katak? Disebabkan ketakutan yang amat sangat, saya pun terjaga dari tido. Huh~ Abes x lena tido dibuatnya oleh sang katak durjana. Bila cerita dengan emak, mak hanya mampu ketawa. "Kenapa x mimpi jumpe ular je angah?" okeh.. okeh.. xpe.. mak gelak. Suddenly.... eh.. cewah.. ayat tanak cam english pulak.. tiba2 datang satu idea bernas untuk mencari ape maksud tersirat bermimpikan katak. Tak lengah lagi, saya terus bukak lappy and google Tafsiran Mimpi.. Hakk.. HaKK.. Hakk.. Guess wat?? Cube teka.... Jeng.. Jeng.. Jeng...


Nampak yang saya highlight dengan warna kuning? Owhhh... That was awesome... Betul ke mimpi melihat katak akan dapat wang yang banyak?? Hahaha... Teruja nih.. bakal dapat keje yang gaji masyuk kowt... I Love u More more la Katak oii..... Mcm ni mimpi hari-hari pn xpe.. HahahaMyEm0.Com

3 comments:

  1. ade rezeki lebih jgn lupe mmber (mmber ke?)
    hahahaha...
    :D

    ReplyDelete
  2. hahaha.. No hal la bro.. ini kicik punya hal.. Kite member blog maa...=)

    ReplyDelete
  3. haha...saye pon mempi katak malam semalam..sampEi jek opis trus goggle tafsir mimpi...tp harap2 tafsir mimpi tu MENjadi kenyataan..amin..

    ReplyDelete

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂