Thursday, June 4, 2009

::Hari khamisku~::

Jeng..jeng..jeng..
tetibe je ku tergerak hati untuk post harini.
Rindu dengan blog nih.
Skarang aku berada di library Tun Dr. Ismail.
So sempat la online kejap .
Sepatutnya, waktu2 sebegini aku dah masuk class dah.
tapi lecturer ku, Pn. Noreen masuk lambat sket ke klas sbb ade urusan di batu pahat.
Jadi.. boleh la aku melihat laman blog ku yang da lama x update ni.
Pagi2 lagi aku dah bangun n besiap untuk ke kelas.
maklumlah.. xde transport.
jadi... nak xnak kne la bangun awal utk naik bas uitm.
Harini Fa n Mas berpuasa.
Kononnya, aku pn nak join skali ngan mereka.
Tapi boleh terlupa plak nak niat mlm td.
Sumenye disebabkan aku terlalu leka menghabiskan membaca novel "Saliha".
Aduh.. asyik sungguh ceritanya.
Sampaikan aku boleh lupe sumenye. hehehe..
yang pastinya, terbuai2 hatiku seketika selapas baca novel tu.
Thanks fa coz bagi pinjam kejap. Huhu..
Di sebabkan aku x berpuasa arini, aku pn pegi la cafe mencari makanan.
aduh.. sedap betul makanan di situ.
perutku berdendang mintak di isikan.
aku ape lagi... nampak pulak ade sambal udang. lagi lah bertambah kelaparannya.
maka makan lah aku di cafe bertemankan si fariha.
lepas makan, aku pergi ke library utk fotostat handout presentation.
Dan buat pertama kalinya untuk sem ni, baru aku tahu mesin fotostat dah xde di luar library.
memalukan sungguh.. nampak sangat dah agak lame aku x kesini.
hehe.. siap kne perli lagi ngan kawan2ku.
rupe2nye mesin tu dah dipindahkan ke bilik apetah namenye.
hmm... patut la..
ehhh.... Dah pukul 10.53 pagi ni.. kelas ku akan bermula sekejap lagi. kul 11.
boleh plak aku merepek dalam blog ni lagi.
Da la kejap lagi aku kne present depan klas.
aiyakk!! xtau nak present ape nih. malam td wat sepintas lalu je mind mapping.
Adeiihh.. Bantai jela..
k, Chow dulu... Daaa~

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂