Sunday, June 28, 2009

::Aku dan wayang::

Semalam aku g tengok wayang cite 'Drag me to hell' kat TGV Jusco Cheras Selatan. Best gak cite tuh.. walaupun pada awalnya plan nak tgk cite transfomers.. tapi tiket plak dah habes. Jadi tengoklah cite nih. aku g ngan Mr fit. ade org nak sponsor tuh.. hehe.. nak masuk kat dalam panggung, terserempak la pulak ngan member2 keje ku dulu. wah!! rendu bangat kat korang. Khai xuan, khai yang, phei yiee, n ramai lagi la.. serious rendu. peace.. moga2 jumpa lagi lepas ni.. Fren forever kay~ then, layan cite ni memang banyak kali buat aku terkejut la. terutamanya part kat parking lot. n yang xtahan nye part nenek psycho tuh.. fuh.. tableyh blah.. geli mat tol... harap2 x jumpe org cam2 kat real life. hehe.. Pade sape2 yang lom tgk cite ni, pegi la tgk ye.. x rugi pn.. best cite ni.. layan~

after tgk movie, n after about 1 year x sentuh stereng kete, aku pn drive. haha.. memalukan btol.. seb baek mr fit tlg tgkkn.. aku bawak kat btho n around lake valley. boleh la.. walau pn pade mulaya agak cuaks. hehe.. Thanks a lot mr fit..

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂