Thursday, March 26, 2009

::My worst day...::

Hari selasa yang lepas merupakan hari yang agak malang bagi aku.. After balik dari makan kat anjung biru, aku balik la kat umah. then mandy2 sume.. sempat gax la menyanyi2 testing suara. huhu.. kuar je bilik air, ntah camne ntah aku bleyh gedebuk~ jatoohhh... aiyakk!! Rupe2nye aku terpijak air kat dpn bilik.. tangki atas kt umah bocor and aku la mangsa yang petama kat umah tuh yang tejatoh. waktu tejatoh tu, aku terlanggar toiletries kat tepi tangga. Abes tegulek2 toiletries mas. Dak2 umah waktu tu kat dalam bilik. sume pun tekejut. Diorang ingat aku yang jatoh tegulek kat tangga. bunyi toiletries jatoh tu gile kuat.. sume pn kuar tengok ape tejadi. Aku xtau nak cakap ape waktu tu.. yang pastinye, jatoh tu membuatkan aku sakit.. kesannnye..... Lebam2 bdn aku... hohoho.. yang paling sakit kat tangan la.. Adoiyaiii.. Malangnye naseb aku...

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂