Sunday, October 17, 2010

Chantek senyum~

I adore lagu ni
 |
 |
V

Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa

Eh malique & Najwa
u all buat I adore with this song
Sape kat luar yang rasa die cantik n kacak
senyum-senyum la ye..

**Terasa diri ni cantik plak waktu senyum lepas dgr lagu ni.. hihi=P

4 comments:

  1. Senyum...

    by malique ibrahim...

    cm tau2 je next entri org nak bercerita pasal malique ni..

    R u hack my account?hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh tok yum.. mane de check. mmg bangun tdo rase nak tulis entry nih..haha
    kebetulan ye..
    senyum=)

    ReplyDelete
  3. hye kacak hye cantik hye comel hye senyum ehehehhee

    ReplyDelete
  4. Zuana, hahaha.. senyum slaloo=)

    ReplyDelete

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂