Tuesday, February 16, 2010

;; keMALASan Melanda Diri::

WWaaAA.... lagi beberapa minit je nak kul 12 tgh mlm. Maksudnye da masuk ari rabu. Thats also mean esok dah start keje balik dah. owh tidakkk!!! malasnye ya Allah.. mane tak nye. dah cuti 4 hari, berehat bersenang-lenang kat umah tetibe kene kerja balik. Adoiiyaii lemah semangat den. Rase cam x cukup je rehat lagi. Apsal eh cepat benar masa berlalu? jeles kat aku ni ke? ke aku ni je yg asyik sgt smpai x sedar hari dah berganti hari? Aiyyakk! Bilik dah kemas. Baju dah gosok. Katil dah empuk. Bantal da wangy. Bear2 da Chumell. Waaaaa... kne tinggal kan balik. xleyh golek2 dah. Lappy kne tinggalkn jup. uhuh~ Repeat the same rutin everyday by go to the office. Seb baek la dekat dgn rumah. Punch card limit kul 8.30 a.m, then kul 8.20 a.m baru aku gerax g office. Muahaha!!! Bile da start keje mule la aku x pandang kiri kanan. asek ngadap komputer je. sket2 kne panggil, "Lana, wat ni", "Lana, kerja aritu da siap ke?", "Lana, update file ni nnt ye...", n blaa... bla.. bla.... Pening pale ni. Nak juling biji mata aku tgk fail yg penuh dgn invoice, credit note, n P.O. Hurmm... xpe2... Layankan aje~ Seb baek ade penghibur kat office tu. Ngan abg Azhar, Kak Nor, Kak Fid, kak Ila n Kak Rida, mmg aku tiap2 hari asek gelak je. Sambil diorg wat keje, sambil diorg merapu bwat lawak. Har..har..har.. Hmm... Sok ari rabu. ade pasar malam kn kat CP? hehe.. bleh rembat laksa pas office nnt. hohoho.. Owhhhh... tibe2 je aku teringat satu mende. Setelah ku puas tenung2 n renung2 kertas tu, hmmm... x lame je lagi.. haha.. ape yang x lame nye?? adela... tunggu~~


Aku nak jadi camni je bole?


Hehe.. Alangkah syioknye begini....=P

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂