Friday, January 30, 2009

HUrmm~


Hurm~ rasanya banyak benda yg aku nak ckp kali ni. Blog, org kate tempat utk meluahkan apa yang kita ingin luahkan. pasal sume la. x semestinya bertumpu pada topik2 formal, tp jugak diluar kepompong keFormalan. Bagi aku pulak, blog merupakan tempat utk aku luahkan ape yang aku rasa. x kisahla ape yg aku rasa tu betul ke x. Asalkan aku bebas menyatakan pendapat aku. betul x? huhu(^_^) Hari semakin berganti. aku pn dah nak pulang ke kampus semula. Sekejap betul aku rasa cuti Chinese New Year kali ni. Maybe sebab aku ske main2 kot. hihihi.. Hidup sebagai seorang mahasiswa ni (mahasiswi 4 me.. huhu) memang menyeronokkan. walaupun kadang2 penuh dengan ketensionan. lebih2 lagi time nak kene submit assignment or prepare for presentation. Pergh~ penat die mmg xleyh cakap la.. kadang2 sampai x tdo langsung. sempat tdo setengah jam je. trus g klas. Tp kesudahan nye yang mengasyikkan. Kepuasan akan lebih dirasai bile kita menghargai kesusahan and kepayahan. Betulkan?? kadang-kadang aku terfikir, knape ade yang malas untuk belajar ye? adakah itu satu pilihan atau kehendak bagi mereka?

No comments:

Post a Comment

KaMoo!! ContenG Skeyt Mehh ☂